20 maj 2012

Przepis na blok

Znalazłam bardzo prosty i smaczny przepis na blok. Sprawdziłam go i jest OK. Kiedyś miałam taki przepis,że przez dwa tygodnie,cały czas uparcie go robiąc,nie wychodzil.Albo był scukrzony albo płynny,albo coś innego :) Cały czas był robiony z takiego samego przepisu :) W końcu skapitulowałam -blok mnie pokonał :)
Ale ten jest naprawdę smaczny.Polecam
 Przepis:
-margaryna(taka którą lubisz )
-3 łyżki kakao
-1 szkl.cukru
-2 szkl. mleka w proszku
-7 łyżek wody
-3 paczki herbatników(pokruszyć,ale nie zbyt drobno)
-opcjonalnie bakalie

Wykonanie:
Do garnka wędrują margaryna,kakao,woda,cukier.Rozpuszczamy mieszając.Cukier musi się rozpuścić.Zdjąć z kuchenki.Dodajemy mleko w proszku,mieszamy,żeby nie było grudek.Dodajemy harbatniki,bakalie.Czekamy aż lekko przestygnie i przelewamy do foremki obłożonej folią przeźroczystą.I czekamy aż zastygnie i się schłodzi.
Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz